Gerard.reismee.nl

Amsterdam - Schiphol

Woensdag, 31 maart 2010, Temp. 18° bewolkt/zon.

We zijn op tijd vertrokken uit Los Angeles en we vliegen weer met Air New Zealand in een Boeing 747-400 voor de kenners. De vlucht duurde 1:15 uur korter omdat we een jetstream (een harde wind op grote hoogte) mee hadden. De windkracht was boven de Atlantische Oceaan 220 km/uur daardoor was de grondsnelheid 1120 km/uur op dat moment. We zouden om 11:00 uur lokale tijd in Londen landen en dat werd 09:45 uur. Wederom hebben we veel beenruimte en een goede verzorging gehad. Dit is ons laatste Reismee verhaal, jammer. Wij vonden het leuk om onze reiservaringen met familie en vrienden te delen. Wij waren ook altijd benieuwd naar de reactie’s, daarvoor onze dank. De website blijft bestaan en alle verhalen kun je nog steeds lezen of de foto’s nog eens bekijken. Wij kunnen terug zien op een fantastische reis waarin we veel hebben ondernomen. Van Londen naar Amsterdam was met de KLM nou dan zit je met je knieën in je nek opgeknoopt. Een stadsbus is er heilig bij kwa beenruimte.

Op Schiphol werden we door onze kinderen en kleinkinderen opgehaald, dat was erg leuk en thuis werden we nog eens warm onthaald met bloemen van de kinderen, vrienden en de buren die op ons huis hebben gepast, fantastisch. Allemaal hartelijk bedankt en wie weet tot een volgende reismee verhaal.

Hartelijke groeten en tot ziens,

Ditty & Gerard

Wink