Gerard.reismee.nl

Blue Mountains.

Hallo allemaal,

21+22 januari, 30°

Cool

De volgende morgen richting “Blue Mountains”. Op tijd vertrokken en bij de Fitzroy Falls gestopt. Een waterval van 82 meter. Verder, door een heuvelachtig gebied met dorpjes, gereden naar Leura. Na even zoeken vonden we “The Old Leura Diary” met onze gereserveerde “Studio”. Op deze plek staan allemaal huizen in verschillende vormen opgetrokken uit gerecycled materiaal. Heel mooi gedaan en gezellig en mooi ingericht. ‘s Avonds naar de zonsondergang gekeken vanaf “Sublim Point” in de richting van de “Three Sisters” (3 rotsformaties). De aboriginals hebben een legende over de 3 zusters die veranderd werden in steen, omdat ze niet mochten trouwen met andere stamleden wat wel gebeurde. De volgende dag, na gewekt te zijn door gekrijs van veel kaketoes, naar de Leura cascade en waterval met een schitterend pad langs de rivier. Daarna naar het “Echo point” met een prachtig uitzicht over de Blue Mountains en de Three Sisters. Verder zijn we afgedaald in het regenwoud met een loodrecht naar beneden gaand treintje en met de kabelbaan weer omhoog.

Hartelijke groeten, Ditty & Gerard

Froukje + Rainer

Wat fijn dat we zo met jullie mee kunnen reizen. Prachtige fotos's.
In korte tijd hebben jullie al heel veel gezien.
Wij wachten met spanning op het nieuwe bericht.
Froukje

Jerry

Zo, 's ff alles gelezen en bekeken. Looking goooood!
Het woord 'bofkonten' is een understatement!
Ga zo door, wij reizen graag mee!

Groetjes uit Dronten!