Gerard.reismee.nl

Kangaroo Valley.

Hallo allemaal,

19+20 januari, 27 °

Cool

Onze reis naar Kangaroo Valley met onze Toyota was even wennen, maar ging verder voorspoedig. Mooie uitzichten over de kust en natuurlijk dan even uitstappen. We hadden genoeg tijd om in Kangaroo Valley te komen. Dus ook de lunch onderweg en in Berry boodschappen doen. Want ‘s avonds moesten we voor ons zelf zorgen wat betreft het eten. De aankomst bij “The Cedars” en ons onderkomen de “Yurt” was een grote verrassing. In the middle of now where stond een schitterend rond houten huisje met veranda en mooi uitzicht over de vallei, ideaal voor een “Honeymoon” . We konden gelijk naar binnen, want de sleutel stak in het slot. Farmer Greg kwam ons al gauw welkom heten. De volgende dag over het grote landgoed “The Cedars” een leuke wandeling naar de rivier gemaakt. ‘s Middags het dorp met “The Hamden bridge” bezocht. Bij terugkomst zagen we een koe met een pas geboren kalfje voor ons in de wei. Verder een relaxte dag en avond. Vroeg op bed, want de zon wekte ons ‘s morgens vroeg, geen gordijnen.

Hartelijke groeten, Ditty & Gerard

sietske kurdi

27 ° C...waawww...prachtige foto's.....hier smelt nu de sneeuw...:)) fijne reis verder....xx

Siega

Tjonge, ziet er prachtig uit en stukken beter als het grauwe en koude weer hier. Veel plezier nog verder.

Bob & Tiny

jullie laatste verhalen en foto's gelezen en bekeken het ziet er weer erg mooi uit.
wat een verrassing dat jij mij vanmorgen belde ditty vond het erg fijn om even met je te spreken.
maar weer een goede reis verder en tot ziens.
groetjes en een dikke kus