Gerard.reismee.nl

Sydney

Hallo allemaal,

Sydney is een leuke en gezellige stad. Aan de hand van tips die we in het vliegtuig gekregen hebben van een Indiër die in Sydney woont, hebben we de stad bezocht. Uiteraard het Opera gebouw en Darling Harbour, the Rocks een weekendmarkt erg gezellig. De brug heel bekend, hebben we over heen gelopen, prachtig uitzicht. Wooloomooloo waar ik vroeger met de MS Oranje heb gelegen. En met een Ferry zijn we door het havengebied naar Manly gevaren. Een heel bekend strand aan de Stille Oceaan kant. Prachtig blauw water in allerlei variaties. Tevens een wandeling langs de kust richting North Head gemaakt. Dinsdagmorgen hebben we de huurauto opgehaald. Spiksplinternieuwe Toyota Corolla met 6000 km op de teller. Rijdt fantastisch en zo nemen we afscheid van Sydney. Vanaf nu gaan we het binnenland in en tevens in de richting van Brisbane. Aan de hand van de kaart kunnen jullie ons volgen hoe we rijden en waar we overnachten.

Hartelijke groeten, Ditty & Gerard

Jerry Fenny

Wat een prachtige foto's. En tja straks die opel de deur uit en naar een toyota?? Dat rijdt echt goed! :)
Succes verder!

Dries en Sietske

Gelukkig na de reis met hobbels tot Singapore, het betere werk naar en in Sydney!! En dan ook nog zomerweer i.p.v. de winter in Dronten. Jullie zijn wel bofkonten. Wij hopen dat het jullie verder ook voor de wind zal gaan en volop kunnen genieten!!! Een tip: Neem die Corolla mme naar huis. Nog veel plezier gewenst!!!! Gr. Sietske en Dries.

Bob & Tiny

Aan de foto's te zien, is het erg mooi allemaal, en aan jullie kleding te zien is het prachtig weer .
groetjes