Gerard.reismee.nl

Singapore fantastisch

Hallo allemaal,

Singapore is ons goed bevallen. De hotelkamer was uitstekend en luxe. De enige volle dag in Singapore hebben we ons dan ook wat laten verwennen. In de lobby van het hotel was een desk voor stadstours en dat zagen wij wel zitten. Geen gesjauw, maar wel allerlei bekende punten heel relaxed bekijken en foto’s nemen. Vanaf 13:30 uur tot ‘s avonds 21:30 uur werden we rondgeleid (zie de foto’s) door een heel aardige gids. We zijn ook in stadsdelen uit de jaren 60 geweest, dat was extra leuk. De volgende dag werden we om 10:00 uur door Shirley opgehaald met de auto. We hebben bij haar thuis koffie gedronken en wat bij gekletst, heel gezellig. Zij wonen daar fantastisch en hebben het er erg naar de zin. We hebben met elkaar gegeten in de “Hollandse club” wat fantastisch gelegen is in een wijk met veel groen. Trouwens in heel Singapore is het aardig “Park achtig” aangelegd en het ziet er erg schoon uit, heel relaxed. Om 14:30 werden we door Shirley en Kai (hun zoon) weer bij het hotel afgezet. Daarna alles weer in orde brengen voor onze vlucht naar Sydney. Met de A380 van Singapore Airlines was het vertrek om 20:40 uur gepland en weer een nachtvlucht. De vlucht verliep uitstekend en we zijn ‘s morgens om 07:30 uur weer veilig geland.

Hartelijke groeten, Ditty & Gerard