Gerard.reismee.nl

Ons vertrek.

Hallo allemaal,

Vandaag, maandag 11 januari 2010 is het dan eindelijk zover. Na een jaar van voorbereiding vertrekken wij om ± 19:15 uur van Amsterdam Schiphol met British Midland naar Londen Heatrow. Wij komen daar om ± 19:30 uur locale tijd aan. Dan stappen we over op Singapore Airlines naar Singapore. Het vertrek is gepland op ± 22:05 uur locale tijd. We vliegen dan met het nieuwste en grootste vliegtuig de Airbus A380 (zie de foto boven aan deze website). In Singapore landen we op het vliegveld Changi dinsdagavond 12 januari 2010 om ± 18:45 uur locale tijd. Wij hebben dan een vlucht van ± 12:40 uur gemaakt. Het zal even wennen zijn na de winterse wereld (zie foto) in Nederland. Het is daar namelijk 30 graden en dat zal heerlijk aanvoelen, denk ik. Bij Jerry en Fenny hebben we gisterenavond gegeten en afscheid genomen. Van Ans en de kinderen hebben we afgelopen vrijdag al afscheid genomen en Mark brengt ons naar Schiphol. Verder hopen we dat “het weer” geen spelbreker is en een vlucht wordt gecancelled. Vanaf nu zullen we regelmatig van ons laten horen of foto’s op de website laten zien. Ook de route en de plaatsen die we aan doen worden bijgehouden door ons. In ieder geval bedankt voor alle goede wensen van een ieder, voor onze “Round the World” reis.

Hartelijke groeten, Ditty & Gerard

Dries en Sietske

Vanmorgen jullie mail ontvangen. Zijn blij dat het vertrek nu doorgaat zoals gepland. Wij hopen dat de reis verder voorspoedig zal verlopen!! We wensen jullie een hele goede reis, een fantastische vakantie en daarna een behouden thuisvaart!!! Tot wederhoren. Groeten Dr. en S.

Sonja

Jullie zullen nu wel op schiphol zijn in spanning wat er allemaal komen gaat. Hopenlijk geen vetragingen vanweg de sneeuw!!
Wij wensen jullie in ieder geval heel erg veel plezier met jullie reis. Dan het nog mooier mag zijn/worden dan jullie verwachtingen!!
Groetjes Dennis, Sonja, Maud en puck