Gerard.reismee.nl

De verdere voorbereidingen.

Hallo allemaal,

De gehele reis is bevestigd en voldaan, dus niets staat ons meer in de weg.

Inmiddels zijn we begonnen met allerlei voorbereidingen en natuurlijk hebben we het steeds meer over hoe we zus of zo doen. We hebben allebeide nu een Cabin-koffer (zie foto) die we de gehele reis bij ons kunnen houden in het vliegtuig waar dan alle belangrijke papieren, de eerste noodzakelijke dingen en voor Ditty de medicijnen inzitten. Verder nemen we dan nog elk een grote koffer mee met hoofdzakelijk kleding. Het internet struin ik nu regelmatig af voor tips en informatie. Het is gigantisch wat je allemaal op het internet kan vinden. Het kan zo gek niet zijn wat je wilt weten, maar ergens staat het. Ook alle vliegtuigtypes van de 3 maatschappijen waar wij mee vliegen heb ik op gezocht. We vliegen met een Boeing 777-300 van Singapore Airlines van Londen naar Singapore en van Singapore naar Sydney met de zelfde maatschappij met een Airbus 380 het grootste passagiersvliegtuig op dit moment. Daarna met een Airbus A320 van Air New Zealand van Brisbane Australië naar Christchurch in Nieuw Zeeland. Met weer een Airbus A320 van Air New Zealand van Auckland in Nieuw Zeeland naar de Cookeilanden. Daar landen we op het eiland Rarotonga en verblijven daar ruim een week. Dan met een Boeing 767-300 van Rarotonga naar Los Angeles ook met Air New Zealand. En van Los Angeles naar Londen met een Boeing 747-400 wederom van Air New Zealand. Van Amsterdam naar Londen en aan het eind van de reis terug naar Amsterdam vliegen we met British Midland met een Airbus A319.

Zo dit is het weer even om alvast warm te draaien om jullie met verhalen van onze toekomstige reis op de hoogte te houden.

Groetjes Ditty & Gerard

Janny & Piet Brouwer

Hallo Ditty en Gerard,

We kunnen ons goed voorstellen dat de komende wereldreis bij jullie dagelijks onderwerp van gesprek is.
Het is tenslotte ook niet niks!
Op de kaart hebben we jullie reisroute globaal bekeken
zodat we enigszins een indruk hebben waar jullie zo al naar toe gaan. Uiteraard wensen we jullie nu alvast een succesvolle en plezierige reis toe en natuurlijk blijven we graag op de hoogte.

Groeten Janny en Piet
bekeken

Siega Grootjans

Hallo Gerard en Ditty,

Ik heb je site gevonden, en het lijkt me leuk om jullie op jullie reis te gaan volgen. Bij deze alvast veel plezier toegewenst.

Groeten Siega

Geert&Detje

Nu de datum van 11 Januari steeds dichterbij komt,willen wij via deze weg jullie alvast een heel goeie reis toewensen en natuurlijk een hele fijne vacantie en tzt een behouden thuiskomst. Wat betreft de knie operatie, de wachtlijst loopt ontzetend uit, met een beetje geluk ben ik nu aan de beurt als jullie op reis gaan. met de hartelijke groeten van Detje en Geert

Frans en Marianne van der Velde

Hallo Gerard en Ditty,

Natuurlijk gaan wij jullie volgen via de site.
Heel veel plezier op jullie grote reis!

groeten Frans en Marianne