Gerard.reismee.nl

Voorbereiding voor onze reis naar Zuid-West Amerika deel 01

Hallo familie & vrienden,

Nog even en we vertrekken naar Amerika en brengt onze neef Don, captain op de Boeing 747-400 van de KLM, ons naar Los Angeles. Wij vliegen met de KL0601 voor de liefhebbers die willen zien hoe laat we vertrokken zijn. We hebben er zin in om dat grote land eens wat nauwkeuriger te bekijken. Vooral willen we genieten van de nationale parken met de overweldigende natuur. Maar ook verschillende steden, zoals Denver, Las Vegas en San Francisco slaan we niet over. We zullen elke week weer proberen een verslagje te schrijven met wat foto’s zoals jullie van ons gewend zijn. Ook de route zal ik proberen bij te houden, zodat jullie via de kaart kunnen zien hoe de route verloopt. Uiteraard in deze tijd zijn we per e-mail te bereiken, dat is tegenwoordig geen probleem meer. Telefonisch is wat erg duur, dus dat doen we alleen in noodgevallen. In Amerika koop ik een prepaid simkaart zodat we lokaal voor weinig kunnen bellen als dat nodig is.

Wij wensen voor een ieder een mooie zomer en fijne vakantie als dat staat te gebeuren.

Groeten, Ditty & Gerard