Gerard.reismee.nl

De Wereldreis is definitief.

Het afgelopen weekend is het druk geweest. Eerst samen naar de camping vanaf woensdag voor de Hemelvaart. Ditty blijft daar tot en met de Pinksteren door de weeks met haar vriendin en ik in de weekenden. Zondagavond toen ik thuis kwam nog even mijn e-mail bekeken. Tot mijn verrassing een mailtje van Marie-Cecile van TravelEssence. De vliegtickets waren binnen of ik even wilde betalen. Nou met alle liefde, maar dat houdt in dat vanaf nu onze wereldreis vast staat.

'WE GAAN DE WERELD ROND'.

Laughing
Cool

Maandag gelijk een annuleringsverzekering afgesloten en verder nog wat veranderingen doorgenomen met Marie-Cecile. Want ons verblijf op de Cook-eilanden was ingekort omdat er alleen op zaterdag vanaf Rarotonga naar Los Angeles wordt gevlogen. 3 Dagen is wat kort voor zo een eiland, dus gaan we nu de zaterdag er na en zijn we een volle week op Rarotonga. Nou dat is natuurlijk fantastisch. Onze reis duurt dan tot 1 april 2010 en zijn we vlak voor Ditty haar verjaardag weer op ons honk.

Verder is er nog een verandering in het vluchtschema. We vliegen wel vanaf Amsterdam alleen niet rechtstreeks naar Singapore, maar via Londen Heatrow. Dat houdt in dat we een overstap hebben, maar het is wel een stuk goedkoper. Nou ja dat is dan ook weer meegenomen.

Groetjes en tot ons volgende voorbereidingsverhaal

Reacties

Reacties

Rainer & Froukje

Gerard en Ditty.
Ik denk dat de koffers nu gepakt zijn. Het is te hopen dat niet nog meer sneeuw valt en morgen de reis kan beginnen.
We wensen jullie en heel goede vlucht en de komende maanden alles goeds.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!