Gerard.reismee.nl

De definitieve vertrekdatum.

Marie-Cecile van TravelEssence, die ons helpt bij de voorbereiding van onze Wereldreis stuurde ons van de week een mailtje. Wij hebben haar op de Vakantiebeurs ontmoet en dat klikte. Vanaf dat moment kreeg Ditty er erg veel zin in om zo'n reis te gaan maken. Uiteindelijk is het mijn grote wens altijd geweest om nog een keer de wereld rond te gaan. Vroeger met het passagiersschip de MS Oranje, reizen van 3 maanden en dan de gehele aardbol een aantal keren rond gevaren. Marie-Cecile laat ons weten dat de reis grotendeels is geboekt voor wat betreft het grondarrangement inAustraliëen Nieuw Zeeland. Zeg maar alle verblijven zoals Boerderijen , Bed & Breakfast pensions, Lodges en/of hotels. De heen vlucht is voor de helft in optie en voor het vervolg is het nog even te vroeg. Dus daar moeten we nog even op wachten. Het is hartstikke spannend de voorbereidingen van zo'n Wereldreis door te nemen. Maar alles gaat in overleg en veranderingen worden meteen doorgevoerd. Zelf kijken we op internet waar en wat vooraccommodatieshet zijn. Het ziet er allemaal fantastisch uit. Maar daar laten we als we er zijn wel foto's van zien.

We zijn weer een stap dichterbij en de dagen gaan erg snel voorbij, maar de vertrekdatum ligt nu vast 11 januari 2010 vanaf Schiphol Amsterdam richting Singapore.

Groetjes Ditty & Gerard

Laughing

Jerry

11 januari klinkt nog ver weg! Maar, het voorbereiden alleen is natuurlijk al leuk en eigenlijk onderdeel van de hele reis. Ik ben jaloers!
Groet,
Jerry

Piet Brouwer

Leuk idee die Reismee-website. We zullen jullie belevenissen en avonturen t.z.t met belangstelling volgen.
Groeten van Piet en Janny.

Evert & Bettty

We wensen jullie veel voorpret en Good Luck

marella rentenaar_Caous

Ik wens jullie veel plezier en veel avontuur toe.
Een heel leuk idee die Reismee-website.
Zo zien en horen wij alhet moois van jullie reis ook.
Groetjes Marella Rentenaar-Caous, Lelystad

Ps Ik heb een stamboom uitgezocht tot +/- 1700 als je deze ook op je website wil hebben hoor ik het wel.

Wil&Lya

wij hebben je mail ontvangen,harstikke leuk,wij hebben ons e-mail achter gelaten zodat wij jullie kunnen volgen,kom je toevallig in canada mail me je weet dat is ons 2e land misschien kan ik je tippen
Veel plezier,goede reizen en blijf gezond heel veel groeten van Lya en Wil

Nader en Sietske

Hallo...hier ook even een goede reis toegewenst van ons...ben heel nieuwsgierig en heb ook even mijn mailadres toegevoegd :D geniet ervan...liefs van Nader, Sietske, Vivian, Liron Kurdi.